måndag 23 februari 2015

Dag 2

God morgon!

Vi börjar dagen med en blåbär/lucumasmoothie. 

Det kommer att bli en lång dag. Jobbar till åtta ikväll så vi får se hur jag funkar med enbart frukt och grönt i magen... 



Klockan är snart nio på kvällen. Åt ett lass med spenat, tomater, morötter och nötter till middag och mår som en drottning. Ingen hunger eller sötsug. Kommer avsluta dagen med en stor varm kopp ingefärate, ihopkrupen i soffan och se medaljfesten från skid-VM. 

Förretsen, har gjort ett instagramkonto där jag kommer lägga upp bilder mer frekvent. Här på bloggen kommer jag att skriva längre inlägg. Sök på hewaschallenge på Insta så borde ni hitta rätt. (Vill inte lusa ner mitt andra instagramkonto med bilder på vad jag stoppar i mig, intresseflaggorna kanske inte vajar så himla mycket från alla där;-))

Ha det gott!!!!

(Förresten, hurra och grattis till världens bästa Charlotte Kalla!!!!!!!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar